Näin unettomana varhaisyönä mulla iski semmonen tarve jaaritella kaikkea turhaa unen tulemisen toivossa. En kyllä yhtään tiijjä miks mää yhtäkkiä alkoin miettiä kaikkia uutisia, joista mää tiijjän vaan otsikon mutten sisältöä..Kehittävää yö mietiskelyä, eikös?

Mää oon semmonen ihminen että luen päivittäin useaankin kertaan iltasanomat ja iltalehdet kännykällä esim syöttäessä Antonia. Luulis siis mun olevan aika kartalla mitä täällä ympärillä tapahtuu kaikkia mullistuksia maailmalla ja turhia höpinöitä missien uusista ruokavalioista. No, en kyllä oikeestaan voi sanoa olevani kovinkaan perillä mistään. Env tiijjä onko se hyvä asia ns. suojella itseään lukemattomuudella vai okno se täysin hölmöä, kun ei osaa ottaa kantaa oikeestaan mihinkään kriisiin tai valtion leikkauksiin. Selaillessani näitä kyseisiä sivustoja luen kyllä melkein jokaisen otsikon, mutta ehkä vain kolme avaan. Joskus jo otsikoissa tai uutisissa kuulee jatkuvasti puhetta jostain Kreikan kriisistä tai muusta nii mää pyydän Mikaa antaan pienen referaatin aiheesta ja siinä se. Sitten tiedän mitä se tarkoittaa mutta mun ei tarvi lukea mitään katastrofaalisia lentoturmia tai joukkosurmia.

En väitä etteikö mulla olis mielipiteitä aiheista, hah, on kyllä! Vaikka nuista maahan marssijoista on sen verran sanottavaa etten oo heidän puolella tai vastaan, mutta mun mielestä aika moni juttu(mun käsitysten mukaan siis) menee vähän epäreilusti ja hölmösti ja tänne tulee turhaan ylimääräisiä "pakolaisia" joilla ei kuitenkaan olisi vaaraa kotimaassaan. Onko tämä jokin vaihdetaan jokainen kotimaatamme-trendi, jossa kaikenmaailman huntupäät lompsivat tänne ja suomalaiset antavat tilaa ja hivuttautuvat lappiin eräjormailemaan, jotta rauha säilyy? Antais joku viisas ja varakas sitä apua sinne kohdemaahan ettei tarvis pähkäillä päättäjien tämmösiä mun mielestä turhia asioita että mihin sijoitetaan ja kuinka paljon..Enkä oo rasisti vaikka vois luulla, oon sopivasti rasisti mutten kuitenkaan.

Uskon että olemalla lukematta lentoturmia ja tsunameja ja muita mullistuksia mää jotenkin ehkä tietämättäni haluan suijella omaa päätä. Jos lukisin kaikki luulen että helposti takertuisin niihin ja alkaisin jo maalailemaan jokapaikkaan onnettomuuksia ja uhkia, turhuuksien pelkoon kun taipuvainen olen. Toki jo pelkät otsikot saavat olon joskus surulliseksi, varsinkin jos kyseessä on jotenkin lapset. Lapsi aiheiset ikävät uutiset jätän aina lukematta, sillä oon kova kuvittelemaan miten itse pärjäisin tai toimisin vastaavanlaisessa tilanteessa.Sitä päivää odotellessa että lehdissä lukee vain hyviä juttuja ja kaikki on iloista ja onnellista ja perhosetkin lentää ja blaablaaaa. Eivaan oikeestikki ois kiva jos olis enemmä ilosempia juttuja. Tai sitte voisin vaan lopettaa nuiden turhien lukemiset :D

Jokatapauksessa, hyvää yötä ystäväiset. Koittakaa nukkua joilla uni maistuu, minä koitan kalastella unta parhaani mukaan. Ottais tuon pienoisen pulliaisen tuolta unikaveriksi jos ei muuten ala unettaan :)

-Ainokainen