Täällä minä taas vauhdissa. Kirjoittamista olikin jo ikävä. Päässä pörrää miljoona asiaa jotka haluaisin kirjottaa muitten luettavaksi ja omaksi iloksi, mutta kai ne pitää ajallaan sitten kirjoitella. Kirjoittaminen kielioppien mukaisesti on minulle terven juontia, joten kirjotan omien sääntöjen mukaisesti etten joudu keskittymään liikaa kielioppiin, jonka aikana puolet asioista pääsee karkuun päästä.

Voisin kertoa vaikka tässä aluksi itsestäni hieman, etten ole vain Ainokainen, joka jakaa jotain elämästään ilman muuta tietoa itsestään. Olen siis tällä hetkellä 20 vuotias naisihminen pohjoisesta, lappiin vaimoksi kannettu ja äidiksi tänne jäänyt. Kirjottamisesta heti koulun jälkeen innostunut ja kerran jo blogia pitänyt. Elän oikein onnellista elämää, johon kuuluu mies, poika, koira, sukulaiset ja ystävät/tuttavat/kaverit ja kaikki muu. Olen äitiyslomalla eli mulla on riittävästi aikaa kirjottaa sillontällön jotain elämästä ja mistä milloinkin. Oon jo pitkään aatellut blogin aloittamista uudelleen, mutta vasta tänään hoksasi että niijooo ei bloggeri oo ainut blogi vaihtoehto(en siis osannut sitä käyttää joten tänne siiiss tuttuun ja turvalliseen vuodatukseen).

Haluan pitää blogini päivittämisen säännöllisen epäsäännöllisenä, eli jos kokoajan ei kirjoituksia tule niin elkää suotta huolestuko, kyllä minä palaan vielä :) . Aiheena saattaa milloin puhututtaa päivän sää tai tapahtumat, muttei koskaan politiikka. Jos jokus satun käteni leipomuksiin upottamaan voin jakaa hyvät vinkkini muidenkin saataville mikäli koen sen hyödyksi olevan. Julkaisemiani kuvia ei saa käyttää omiin tarkoituksiin ilman lupaani.

Lyhyestä virsi kaunis ja sitä rataa. Hypätään suoraan aiheeseen seuraavalla kerralla, joka saattaapi olla tässä kohta puolin :) Pikaisiin palamisii ja näkemiin! Voikaa hyvin, kiitti ja hei!

- Ainokainen :)

 WP_20140715_02420140716150854.jpg